Category: Handel

Niechciany prezent. Jak dokonać zwrotu?

Produkt zakupiony w sieci może zupełnie inaczej wyglądać na żywo. Natomiast towar kupiony w sklepie stacjonarnym może wydać nam się nietrafionym zakupem. Zamiast odłożyć

Infolinia – jakie koszty ponosi konsument?

Konsument może wybrać odpowiednią dla siebie formę kontaktu z danym przedsiębiorcą. Jedną z opcji jest połączenie telefoniczne. Nie powinniśmy obawiać się poniesienia wysokich kosztów takiego połączenia,

Biznes i szanse na wielkie dochody

Obserwujemy otaczający nas świat i próbujemy znaleźć jakąś lukę, niszę, w której moglibyśmy się odnaleźć. Czasami wychodzi nam to lepiej a czasami gorzej, zależy to od wielu czynników, czynników

Reklamacja towaru. Czego może żądać konsument?

Reklamacja to podstawowe uprawnienie, z którego może skorzystać każdy konsument. Zakupiony produkt, który okazał się wadliwy może zostać zareklamowany. Konsument może zażądać od sprzedawcy