Biznes napojów dających „power”

Nowe trendy panujące na rynku a także potrzeba włączenia do własnego życia wspomagaczy dających nam dużą dawkę energii i nierzadko aktywizujące nasze codzienne działania, spowodowało, że na rynek wkroczyły firmy z wymyślonym nowym produktem, jakim są napoje energetyczne.
Ważnym jest fakt nie mylenia napojów izotonicznych i energetycznych, które znacząco różnią się zarówno składem jak i działaniem.
Napoje energetyzujące zawierają w swoim składzie bardzo dużą ilość tauryny czy też kofeiny, glukozy, sacharozy i innych jeszcze substancji.
Ich głównym zadaniem jest pobudzenie naszego układu nerwowego i wywołanie przypływu energii, po przez dostarczenie dużej ilości łatwo przyswajanego cukru.
Zaskakującym stał się fakt, iż w bardzo krótkim czasie wielkość sprzedaży wspomnianego napoju, sprzedawanego w stosunkowo małych puszkach, bo o pojemności 0,33 litra, wynosi około 3 miliardów sztuk w skali roku, tylko oczywiście w Polsce.
A na świecie? Policzmy sobie sami, jak jedna mała puszka przyczyniła się do powstania gigantycznego majątku, jej producentów.
Polecane artykuły

Imponujące pomniki historii
Czytając książki historyczne dowiadujemy się przede wszystkim o wydarzeniach, które miały miejsce i o ludziach, którzy wpływali na bieg historii. Tak się składa, że dzieje świata to przede wszystkim ludzkie historie. Ludzi, którzy mieli swoje emocje, wątpliwości, pomysły, zamiary dobre lub złe. Bywa

Infolinia – jakie koszty ponosi konsument?
Konsument może wybrać odpowiednią dla siebie formę kontaktu z danym przedsiębiorcą. Jedną z opcji jest połączenie telefoniczne. Nie powinniśmy obawiać się poniesienia wysokich kosztów takiego połączenia, ponieważ ustawa o prawach konsumenta gwarantuje klientowi ochronę. Jeśli przedsiębiorca wskazał