Biznes napojów dających „power”
Nowe trendy panujące na rynku a także potrzeba włączenia do własnego życia wspomagaczy dających nam dużą dawkę energii i nierzadko aktywizujące nasze codzienne działania, spowodowało, że na rynek wkroczyły firmy z wymyślonym nowym produktem, jakim są napoje energetyczne.
Ważnym jest fakt nie mylenia napojów izotonicznych i energetycznych, które znacząco różnią się zarówno składem jak i działaniem.
Napoje energetyzujące zawierają w swoim składzie bardzo dużą ilość tauryny czy też kofeiny, glukozy, sacharozy i innych jeszcze substancji.
Ich głównym zadaniem jest pobudzenie naszego układu nerwowego i wywołanie przypływu energii, po przez dostarczenie dużej ilości łatwo przyswajanego cukru.
Zaskakującym stał się fakt, iż w bardzo krótkim czasie wielkość sprzedaży wspomnianego napoju, sprzedawanego w stosunkowo małych puszkach, bo o pojemności 0,33 litra, wynosi około 3 miliardów sztuk w skali roku, tylko oczywiście w Polsce.
A na świecie? Policzmy sobie sami, jak jedna mała puszka przyczyniła się do powstania gigantycznego majątku, jej producentów.
Polecane artykuły
Domy kanadyjskie
Do niedawna, kiedy decydowałeś się na budowę lub kupno domu, całkowicie jasne było, zostanie on wybudowany w tradycyjnej technologii. Jednak świat idzie do przodu, a my coraz chętniej przekładamy zagraniczne rozwiązania na polskie realia. Właśnie dlatego popularność na rynku nieruchomości zyskują do
Łatwy start w branży e-commerce
Jeśli chcielibyśmy zacząć działać w branży e-commerce, to powinniśmy przynajmniej zapoznać się ze specyficzną formą franchisingu, która z powodzeniem w niej funkcjonuje. Tego typu współpraca biznesowa jest atrakcyjna dla osób, które nie chcą bądź nie mogą na starcie ponosić zbyt wysokich kosztów. K