Dość specyficzna branża

Nie da się ukryć, że branża e-commerce jest dość specyficzna. Funkcjonuje w niej na przykład nietypowa forma franchisingu, o której warto powiedzieć tutaj kilka słów.
Internetowa franczyza jest nieco bardziej liberalna od swojej klasycznej wersji. Nie ma tutaj aż tak silnych powiązań, zarówno formalnych, jak i faktycznych, pomiędzy dwoma stronami.
Oczywiście, franczyzodawca obliguje się do trwałej współpracy z franczyzobiorcą i udzielania mu wszelkiej możliwej pomocy. Przekazuje mu know-how oraz dostęp do swojej marki.
Nie inkasuje jednak za to żadnych pieniędzy. Te trafiają do niego dopiero w momencie, w którym franczyzobiorca zaczyna zarabiać na współpracy z nim.
Omawiany wariant jest korzystny szczególnie z perspektywy franczyzobiorcy, który nie musi na początku dokładać do interesu, a i tak zyskuje spore wsparcie ze strony franczyzodawcy. Oczywiście, przez dłuższy okres raczej nie zarobi się tutaj kokosów, jednak później można uzyskać dzięki takiej współpracy całkiem spore dochody.

Polecane artykuły

Imponujące pomniki historii
Czytając książki historyczne dowiadujemy się przede wszystkim o wydarzeniach, które miały miejsce i o ludziach, którzy wpływali na bieg historii. Tak się składa, że dzieje świata to przede wszystkim ludzkie historie. Ludzi, którzy mieli swoje emocje, wątpliwości, pomysły, zamiary dobre lub złe. Bywa

Infolinia – jakie koszty ponosi konsument?
Konsument może wybrać odpowiednią dla siebie formę kontaktu z danym przedsiębiorcą. Jedną z opcji jest połączenie telefoniczne. Nie powinniśmy obawiać się poniesienia wysokich kosztów takiego połączenia, ponieważ ustawa o prawach konsumenta gwarantuje klientowi ochronę. Jeśli przedsiębiorca wskazał