Infolinia – jakie koszty ponosi konsument?

Konsument może wybrać odpowiednią dla siebie formę kontaktu z danym przedsiębiorcą. Jedną z opcji jest połączenie telefoniczne. Nie powinniśmy obawiać się poniesienia wysokich kosztów takiego połączenia, ponieważ ustawa o prawach konsumenta gwarantuje klientowi ochronę. Jeśli przedsiębiorca wskazał numer telefonu, pod którym konsument może się z nim skontaktować, by omówić sprawy zawartej umowy, opłata za połączenie nie może być wyższa niż koszty związane ze zwykłym połączeniem telefonicznym.
Infolinia pozwala konsumentowi zgłaszać pytania dotyczące zakupionego towaru. Niektóre infolinie świadczą usługi konkursowe, rozrywkowe lub związane z prenumeratą. Takie numery mogą być zarejestrowane pod kategorią usług o podwyższonej opłacie. W celu upewnienia się, że nie poniesiemy dodatkowych kosztów podczas połączenia telefonicznego z przedsiębiorcą, możemy sprawdzić czy numer nie znajduje się w wykazie numerów o podwyższonej opłacie, dzięki stronie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze wyzwania w pracy pedagoga?
Przeczytaj również: Dlaczego warto wybrać doświadczonego specjalistę w medycynie estetycznej?
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Polecane artykuły

Odpowietrzanie grzejników
Grzejnik, który spełnia zimą swoje zadanie to taki, który równomiernie się nagrzewa. Mogą być z tym problemy, jeśli kaloryfer ulegnie zapowietrzeniu, co w praktyce zdarza się dość często. Obecność bąbli powietrza w grzejniku powoduje, że może on się nagrzać tylko częściowo. Poza tym ciśnienie tłoc

Flota firmowa, co powinieneś wiedzieć?
Samochody firmowe pełnią dwie zasadnicze funkcje. Z jednej strony są narzędziem pracy dla wielu pracowników z różnych branż. Z drugiej perspektywy, odpowiednio dobrana flota firmowa jest sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a tym samym zaufania wśród klientów, czy partnerów biznesowyc