Infolinia – jakie koszty ponosi konsument?
Konsument może wybrać odpowiednią dla siebie formę kontaktu z danym przedsiębiorcą. Jedną z opcji jest połączenie telefoniczne. Nie powinniśmy obawiać się poniesienia wysokich kosztów takiego połączenia, ponieważ ustawa o prawach konsumenta gwarantuje klientowi ochronę. Jeśli przedsiębiorca wskazał numer telefonu, pod którym konsument może się z nim skontaktować, by omówić sprawy zawartej umowy, opłata za połączenie nie może być wyższa niż koszty związane ze zwykłym połączeniem telefonicznym.
Infolinia pozwala konsumentowi zgłaszać pytania dotyczące zakupionego towaru. Niektóre infolinie świadczą usługi konkursowe, rozrywkowe lub związane z prenumeratą. Takie numery mogą być zarejestrowane pod kategorią usług o podwyższonej opłacie. W celu upewnienia się, że nie poniesiemy dodatkowych kosztów podczas połączenia telefonicznego z przedsiębiorcą, możemy sprawdzić czy numer nie znajduje się w wykazie numerów o podwyższonej opłacie, dzięki stronie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Polecane artykuły
Domy kanadyjskie
Do niedawna, kiedy decydowałeś się na budowę lub kupno domu, całkowicie jasne było, zostanie on wybudowany w tradycyjnej technologii. Jednak świat idzie do przodu, a my coraz chętniej przekładamy zagraniczne rozwiązania na polskie realia. Właśnie dlatego popularność na rynku nieruchomości zyskują do
Łatwy start w branży e-commerce
Jeśli chcielibyśmy zacząć działać w branży e-commerce, to powinniśmy przynajmniej zapoznać się ze specyficzną formą franchisingu, która z powodzeniem w niej funkcjonuje. Tego typu współpraca biznesowa jest atrakcyjna dla osób, które nie chcą bądź nie mogą na starcie ponosić zbyt wysokich kosztów. K