Jak sprzedac działke?

Ostatnimi czasy obserwuje się wzmożony ruch na rynku nieruchomości, zwłaszcza w segmencie działek budowlanych. Przybywa zarówno sprzedających, jak i kupujących.
Jakie aspekty są ważne przy sprzedaży działek? Są to przede wszystkim: cena, ważne dokumenty, a także załatwianie różnych formalności. Na cenę działki jak i jej atrakcyjność wpływa wiele czynników.
Jest to lokalizacja, ukształtowanie i uzbrojenie terenu oraz sąsiedztwo. W przygotowaniu dobrej oferty pomocny będzie biegły rzeczoznawca majątkowy, który najlepiej określi wartość rynkową gruntu.
Taka osoba ma dostęp do bazy aktów notarialnych, dzięki czemu zna ceny transakcyjne działek o zbliżonym charakterze, czyli o takim samym lub podobnym przeznaczeniu, zbliżonej wielkości. Ziemia kupowana z myślą o budownictwiemieszkaniowym powinna mieć dostęp do mediów: energii elektrycznej, wodociągu, a najlepiej także gazu i kanalizacji.
Natomiast dojazd do działki powinien być zapewniony drogą asfaltową lub utwardzoną, żeby nawet przy największych śniegach lub roztopach można było się do niej dostać. Właściciele tak przygotowanych gruntów mogą liczyć na spore zainteresowanie swoją ofertą.

Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze wyzwania w pracy pedagoga?
Przeczytaj również: Dlaczego warto wybrać doświadczonego specjalistę w medycynie estetycznej?
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Polecane artykuły

Odpowietrzanie grzejników
Grzejnik, który spełnia zimą swoje zadanie to taki, który równomiernie się nagrzewa. Mogą być z tym problemy, jeśli kaloryfer ulegnie zapowietrzeniu, co w praktyce zdarza się dość często. Obecność bąbli powietrza w grzejniku powoduje, że może on się nagrzać tylko częściowo. Poza tym ciśnienie tłoc

Flota firmowa, co powinieneś wiedzieć?
Samochody firmowe pełnią dwie zasadnicze funkcje. Z jednej strony są narzędziem pracy dla wielu pracowników z różnych branż. Z drugiej perspektywy, odpowiednio dobrana flota firmowa jest sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a tym samym zaufania wśród klientów, czy partnerów biznesowyc