Niechciany prezent. Jak dokonać zwrotu?

Produkt zakupiony w sieci może zupełnie inaczej wyglądać na żywo. Natomiast towar kupiony w sklepie stacjonarnym może wydać nam się nietrafionym zakupem. Zamiast odłożyć przedmiot na bok, lepiej jest po prostu go zwrócić. Tak samo jest z niechcianym prezentem. Nie musimy jedynie przyglądać się nieużytecznemu dla nas przedmiotowi. Możemy oddać go do sklepu, gdzie został kupiony. Konsument ma do tego pełne prawo. Aby mieć jednak pewność, że nikt nie zwróci Twojego prezentu, skorzystaj z skrzynka drewniana na ślub
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy, od momentu dostarczenia paczki czy zakupu towaru ws sklepie stacjonarnym. Produkt musi pozostać w nienaruszonym stanie. Może być rozpakowany i oglądany, ale niedopuszczalne jest jego użycie. Ważną kwestią są również koszty odstąpienia od zawartej umowy. W przypadku sklepu internetowego, sprzedawca zobowiązany jest zwrócić klientowi wszystkie dokonane płatności w ciągu dwóch tygodni. Płatności te obejmują również koszty dostawy produktu. Klient obarczony jest tylko bezpośrednimi kosztami związanymi ze zwrotem towaru, o ile sprzedawca nie zdecydował się ich ponieść.
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Jeżeli chcemy zwrócić prezent ślubny zakupiony w sklepie stacjonarnym, musimy liczyć się z tym, że sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, nawet pełnowartościowego. Jaki prezent na prymicje
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Odpowietrzanie grzejników
Grzejnik, który spełnia zimą swoje zadanie to taki, który równomiernie się nagrzewa. Mogą być z tym problemy, jeśli kaloryfer ulegnie zapowietrzeniu, co w praktyce zdarza się dość często. Obecność bąbli powietrza w grzejniku powoduje, że może on się nagrzać tylko częściowo. Poza tym ciśnienie tłoc

Flota firmowa, co powinieneś wiedzieć?
Samochody firmowe pełnią dwie zasadnicze funkcje. Z jednej strony są narzędziem pracy dla wielu pracowników z różnych branż. Z drugiej perspektywy, odpowiednio dobrana flota firmowa jest sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a tym samym zaufania wśród klientów, czy partnerów biznesowyc