Za co lubimy dyskonty?

Trudno mówić o miejscach, w których można zrobić zakupy i nie wziąć pod lupę tematu dyskontów. Faktem jest, że odniosły one w Polsce wielki sukces, choć początki wcale nie były tak oczywiste. Zalążek potężnego dziś rynku pojawił się w latach 90. za sprawą Biedronki, która powstała z inicjatywy poznańskiego biznesmena Mariusza Świtalskiego.
Dość szybko sprzedał on udziały portugalskiemu inwestorowi, który rozwinął ją w szybkim tempie i uczynił największą siecią handlu detalicznego w Polsce. Swoje trzy grosze wtrącili też Niemcy za sprawą marketów Lidl oraz Aldi, a także Duńczycy, którzy zaczęli rozwijać nad Wisłą swą sztandarową sieć Netto. Obecnie Lidl ostro rywalizuje z Biedronką o prym, kształtując swój wizerunek dyskontu z wyższej półki, co spotyka się z pozytywną reakcją klientów. A jeszcze parę lat temu niemiecki gigant poważnie rozważał wycofanie się z polskiego rynku i odsprzedanie działających sklepów krajowemu rywalowi – sieci Aldi.
Dziś Polacy kupują w dyskontach z chęcią, bo dostają dobrej jakości towar w atrakcyjnych cenach.

Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Odpowietrzanie grzejników
Grzejnik, który spełnia zimą swoje zadanie to taki, który równomiernie się nagrzewa. Mogą być z tym problemy, jeśli kaloryfer ulegnie zapowietrzeniu, co w praktyce zdarza się dość często. Obecność bąbli powietrza w grzejniku powoduje, że może on się nagrzać tylko częściowo. Poza tym ciśnienie tłoc

Flota firmowa, co powinieneś wiedzieć?
Samochody firmowe pełnią dwie zasadnicze funkcje. Z jednej strony są narzędziem pracy dla wielu pracowników z różnych branż. Z drugiej perspektywy, odpowiednio dobrana flota firmowa jest sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a tym samym zaufania wśród klientów, czy partnerów biznesowyc