Kalendarz na cały rok

Kalendarz może być świetnym elementem kampanii marketingowej. Można na nim umieścić nazwę własnej firmy, logo czy hasło.

Niektórzy dodają również części oferty albo własne osiągnięcia – np. zdjęcia zrealizowanych ogrodów czy wyprodukowanych jachtów.

Co więcej, taka reklama jest bardzo praktyczna. Klient dostaje coś więcej, niż tylko promocję – z kalendarza może korzystać przez cały rok.

I to kolejna zaleta dla Ciebie. Otrzymujesz dwanaście miesięcy taniej reklamy i docierasz głęboko do konsumenckiej świadomości.

Jednak podobnie jak w przypadku innych form reklamy, również tutaj możesz wywołać odwrotny od zamierzonego efekt, jeśli reklama okaże się chybiona. Najważniejsze pytanie, jakie musisz sobie zadać to czy Twój kalendarz wystarczy klientowi na cały rok? Oczywiście nikt nie posądza Cię o zakup kalendarza, który kończy się w czerwcu – jednak czasem właśnie w połowie roku klient może zgrabnym rzutem umieścić Twój prezent w koszu, gdy kalendarz okaże się niskiej jakości.

Pamiętaj więc, by koniecznie zwrócić uwagę na ten aspekt kalendarzowej reklamy, w przeciwnym razie możesz wystawić sobie nienajlepsze świadectwo.

You may also like...