Organizer dla Freelancera

Praca jako Freelancer ma wiele zalet. Nic dziwnego, że na rynku pojawia się coraz więcej osób zarobkujących w ten sposób. Wstajesz kiedy chcesz, pracujesz kiedy chcesz i tam gdzie chcesz.

Przynajmniej dopóki nie odkryjesz, że pewną dyscyplinę jednak trzeba sobie narzucić. Po wykonaniu tego pierwszego kroku, najlepiej szybko wykonaj kolejny i kup sobie zgrabny organizer, który pomoże Ci poukładać codzienne obowiązki. Mimo że możesz zaczynać pracę w południe a kończyć przed Teleexpressem, to jednak strategia ta może okazać się błędna w dłuższej perspektywie.

Kolejni zniecierpliwieni klienci zaczną sobie szukać bardziej zorganizowanego zleceniodawcy. Dlatego lepiej zacznij zapisywać zadania do wykonania od samego początku, razem z optymalnymi terminami. W ten sposób nie tylko nie zapomnisz o żadnym zleceniu, ale nastawisz się na wykonanie zadania w konkretnym terminie.

To taka psychologiczna sztuczka, która może znacząco zwiększyć Twoją efektywność. Gdy siadasz do pisania, rysowania czy projektowania i nie zastanawiasz się, jak wiele czasu potrzebujesz, możesz być pewien, że zmarnujesz go przynajmniej dwukrotnie więcej, niż faktycznie jest to konieczne. Gdy z góry założysz, że potrzebujesz trzech godzin, prawdopodobnie zrobisz to w cztery – ale i tak praca pójdzie Ci sprawniej.

You may also like...