Kalendarz na cały rok

Kalendarz może być świetnym elementem kampanii marketingowej. Można na nim umieścić nazwę własnej firmy, logo czy hasło.
Niektórzy dodają również części oferty albo własne osiągnięcia – np. zdjęcia zrealizowanych ogrodów czy wyprodukowanych jachtów.
Co więcej, taka reklama jest bardzo praktyczna. Klient dostaje coś więcej, niż tylko promocję – z kalendarza może korzystać przez cały rok.
I to kolejna zaleta dla Ciebie. Otrzymujesz dwanaście miesięcy taniej reklamy i docierasz głęboko do konsumenckiej świadomości.
Jednak podobnie jak w przypadku innych form reklamy, również tutaj możesz wywołać odwrotny od zamierzonego efekt, jeśli reklama okaże się chybiona. Najważniejsze pytanie, jakie musisz sobie zadać to czy Twój kalendarz wystarczy klientowi na cały rok? Oczywiście nikt nie posądza Cię o zakup kalendarza, który kończy się w czerwcu – jednak czasem właśnie w połowie roku klient może zgrabnym rzutem umieścić Twój prezent w koszu, gdy kalendarz okaże się niskiej jakości.
Pamiętaj więc, by koniecznie zwrócić uwagę na ten aspekt kalendarzowej reklamy, w przeciwnym razie możesz wystawić sobie nienajlepsze świadectwo.

Przeczytaj również: Reklamacja towaru. Czego może żądać konsument?
Przeczytaj również: Biznes i szanse na wielkie dochody
Przeczytaj również: Infolinia – jakie koszty ponosi konsument?
Polecane artykuły

Kiedy warto wymienić „elektrykę”?
Posiadanie w domu nowoczesnej instalacji elektrycznej wykonanej wedle wysokich standardów sztuki budowlano-remontowej jest bardzo ważne. W wielu mieszkaniach i domach działają jednak rozwiązania starszego typu, które niekoniecznie są optymalne. Nie oznacza to, że w każdej chwili może się wydarzyć co

Reklamacja artykułów spożywczych
Konsument ma prawo do reklamacji produktów żywnościowych, jeżeli są one niezgodne z umową sprzedaży. Kupujący może tego dokonać w terminie 3 dni od dnia sprzedaży w przypadku towarów sprzedawanych luzem. https://edumax.com.pl/ Natomiast przy produktach paczkowanych, termin 3 dni liczony jest od