Lepsza organizacja, mniej stresu

Stres to normalne zjawisko w prawie każdym zawodzie, co nie zmienia faktu, że każdy z nas wolałby czuć go jak najmniej. Zwłaszcza, gdy mowa o negatywnych, męczących i nie pozwalających zasnąć nerwach związanych z tym, że nie dotrzymamy wyznaczonego terminu lub nie zdążymy przygotować się na ważne spotkanie. Aby zredukować stres można łykać różne chemiczne specyfiki lub uprawiać yogę, ale istnieje też metoda o wiele prostsza i bardziej praktyczna – lepsza organizacja pracy.

Jeśli dobrze zaplanujesz każde kolejne zadanie i będziesz konsekwentnie realizować plan krok po kroku, szybko odkryjesz, że nie tylko radzisz sobie znakomicie, ale również że znikają niepotrzebne nerwy. No bo po co się denerwować skoro wiesz, że dasz radę? Skuteczne planowanie wymaga odpowiednich narzędzi. I wcale nie mowa o skomplikowanych arkuszach czy metodach obliczeń.

Wystarczy zwykły notatnik lub organizer, by zrobić porządek ze wszystkimi obowiązkami i żyć bezstresowo, a przy okazji zyskać nieco czasu wolnego.

You may also like...